P@per
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
P@per
We zitten al aan nummer 12,mannen.
Net uit met 10 stripverhalen van uiteenliggende soorten en stijlen.
Dit is het laatste nummer met 32 pagina's.
Vanaf nummer 13 brengen we nog meer strips, wegens meer plaats.
Net uit met 10 stripverhalen van uiteenliggende soorten en stijlen.
Dit is het laatste nummer met 32 pagina's.
Vanaf nummer 13 brengen we nog meer strips, wegens meer plaats.
Re: P@per
Trommeltrommeltrommel!
P@per 13 is net uit!
Deze keer extra dik (48 pagina's om precies te zijn).
Met werk van Hanko Kolk, Sandra, Aloys Oosterwijk, Barcas, Pim Bos, Gerben Valkema, Ivan Claeys, Ivo De Wispelaere, Bart Proost, Patrick Van Oppen, André Van Buuren, Poetzarelli, Therponaikes, Derek Wasteland, en Tom Metdepenningen!
P@per 13 is net uit!
Met werk van Hanko Kolk, Sandra, Aloys Oosterwijk, Barcas, Pim Bos, Gerben Valkema, Ivan Claeys, Ivo De Wispelaere, Bart Proost, Patrick Van Oppen, André Van Buuren, Poetzarelli, Therponaikes, Derek Wasteland, en Tom Metdepenningen!
Ivan Claeys schreef:Trommeltrommeltrommel!
P@per 13 is net uit!
Tom Metdepenningen- Aantal berichten : 370
Leeftijd : 38
Registration date : 12-07-09
Tom Metdepenningen schreef:Ivan Claeys schreef:Trommeltrommeltrommel!
P@per 13 is net uit!
Amazing!
P@per 14 is al een tijdje afgewerkt (Ondertussen op weg naar de drukker).
Dat wil zeggen dat we weer bezig zijn met een nieuw nummer.
Opvallend daarbij is dat er voorlopig weinig Vlaamse bijdragen te bespeuren zijn.
(En aangezien we tegenwoordig 48 pagina's hebben valt het extra op.)
Is er iemand die een bijdrage wil leveren?
Dat wil zeggen dat we weer bezig zijn met een nieuw nummer.
Opvallend daarbij is dat er voorlopig weinig Vlaamse bijdragen te bespeuren zijn.
(En aangezien we tegenwoordig 48 pagina's hebben valt het extra op.)
Is er iemand die een bijdrage wil leveren?
ik heb in het verleden al eens iets doorgestuurd. Mocht je nog steeds interesse hebben in mijn Kapitein Goudhaak strip, laat maar iets weten.
P@per 14 is verschenen, en de meeste leden van Brabant Strip zullen hem nu wellicht in de bus hebben.
Deze keer met werk van Daan Jippes en Yann, Hanco Kolk, Ben Seys, Sascha Van Laeken, Thierry Martin,Tobias Dahmen, Willem Vleeshouwer, Steve Le Couillard, Bart Proost, Patrick Van Oppen, André Gerrits, Tom Metdepenningen, Stijn Gisquière, Sibylline, Jos Vanspauwen, Poetzarelli en...
Wie ben ik nu nog vergeten?
Ah, ja. Ik sta er zelf ook in.
Reacties zijn altijd welkom.
@geinz: Kapitein Goudhaak vonden we niet zo passen voor P@per. Maar dat hadden we al laten weten, dacht ik.
Deze keer met werk van Daan Jippes en Yann, Hanco Kolk, Ben Seys, Sascha Van Laeken, Thierry Martin,Tobias Dahmen, Willem Vleeshouwer, Steve Le Couillard, Bart Proost, Patrick Van Oppen, André Gerrits, Tom Metdepenningen, Stijn Gisquière, Sibylline, Jos Vanspauwen, Poetzarelli en...
Wie ben ik nu nog vergeten?
Ah, ja. Ik sta er zelf ook in.
Reacties zijn altijd welkom.
@geinz: Kapitein Goudhaak vonden we niet zo passen voor P@per. Maar dat hadden we al laten weten, dacht ik.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: