Nieuwe stripplatform van PLAYLANE > mogelijke data voor een meeting met stripauteurs
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe stripplatform van PLAYLANE > mogelijke data voor een meeting met stripauteurs
Beste allemaal,
in navolging van het bericht dat ik gisteren op het forum plaatste ( Digitaal uitgeven op iPad van strips via het nieuwe stripplatform van PLAYLANE), zou Playlane graag samen zitten met - toch zeker - een tiental striptekenaars. Het mogen er ook meer zijn!
Zij stellen de volgende nog beschikbare data voor:
vrijdag 22 februari en donderdag 28 februari.
Ondertussen reageerde Steven Dupré als eerste met het voorstel om het op 22 februari te laten doorgaan.
Het zou doorgaan bij Playlane zelf, in Drongen.
Ik hoor (lees) wel van jullie wie er graag zou bij willen zijn en wanneer de meeting voor jullie het best doorgaat.
Mvg,
Luc
in navolging van het bericht dat ik gisteren op het forum plaatste ( Digitaal uitgeven op iPad van strips via het nieuwe stripplatform van PLAYLANE), zou Playlane graag samen zitten met - toch zeker - een tiental striptekenaars. Het mogen er ook meer zijn!
Zij stellen de volgende nog beschikbare data voor:
vrijdag 22 februari en donderdag 28 februari.
Ondertussen reageerde Steven Dupré als eerste met het voorstel om het op 22 februari te laten doorgaan.
Het zou doorgaan bij Playlane zelf, in Drongen.
Ik hoor (lees) wel van jullie wie er graag zou bij willen zijn en wanneer de meeting voor jullie het best doorgaat.
Mvg,
Luc
Re: Nieuwe stripplatform van PLAYLANE > mogelijke data voor een meeting met stripauteurs
Is er ook een adres?
Drongen is groot...
Drongen is groot...
Re: Nieuwe stripplatform van PLAYLANE > mogelijke data voor een meeting met stripauteurs
Reminderke voor de meeting ivm het digitaal stripplatform op 22 februari om 10 uur bij PLaylane. Het adres: Deinsesteenweg 108B - 9031 Dro,gen (tel. 09 226 09 07).
Mijn gsm nummer: 0495 87 69 54
http://www.playlane.be/contact
Hier kan je de contactgegevens nog eens terugvinden op de website van PLaylane zelf (er staat eveneens een Google kaartje bij)
Jullie zien op die kaart de Raapstraat staan. Die komt uit achter het gebouw waar oa Playlane zijn bureaus heeft. Daar kan je makkelijker parkeren dan aan de voorkant op de parking van het gebouw zelf. Die staat meestal zo vol als een ei en de andere bedrijven hebben niet graag dat bezoekers voor Playlane op hun voorbehouden plaatsen gaan staan... (allee, dat hebben ze daar allemaal tov elkaar
Tot daar, als alles goed gaat.
Jullie kunnen me ook en beter bereiken voor eventuele vragen op mijn tel. nummer thuis. Ik gebruik de gsm enkel als ik buitenshuis ga: 09 328 31 79
Gr,
Luc
Mijn gsm nummer: 0495 87 69 54
http://www.playlane.be/contact
Hier kan je de contactgegevens nog eens terugvinden op de website van PLaylane zelf (er staat eveneens een Google kaartje bij)
Jullie zien op die kaart de Raapstraat staan. Die komt uit achter het gebouw waar oa Playlane zijn bureaus heeft. Daar kan je makkelijker parkeren dan aan de voorkant op de parking van het gebouw zelf. Die staat meestal zo vol als een ei en de andere bedrijven hebben niet graag dat bezoekers voor Playlane op hun voorbehouden plaatsen gaan staan... (allee, dat hebben ze daar allemaal tov elkaar
Tot daar, als alles goed gaat.
Jullie kunnen me ook en beter bereiken voor eventuele vragen op mijn tel. nummer thuis. Ik gebruik de gsm enkel als ik buitenshuis ga: 09 328 31 79
Gr,
Luc
Heb me ook ingeschreven voor de 22e ;-)
Ben benieuwd...
grtjs,
Steve
Ben benieuwd...
grtjs,
Steve
Steve Van Bael- Aantal berichten : 23
Leeftijd : 46
Registration date : 29-02-08
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Tot dan!
Bedankt om het gesprek te willen bijwonen!
Gr,
Luc
Tot dan!
Bedankt om het gesprek te willen bijwonen!
Gr,
Luc
graag gedaan ;-)
Steve Van Bael- Aantal berichten : 23
Leeftijd : 46
Registration date : 29-02-08
Soortgelijke onderwerpen
» Digitaal publiceren op iPad via het nieuw opgestart stripplatform van Playlane
» De Stripgilde Uitgeverij - Nieuwe uitgaven voor 2018
» Oproep: Publiceer in de nieuwe digitale Stripmagazines van De Vlaamse Onafhankelijke Stripgilde!
» kleurboek voor kinderen
» BSC - Nieuwe expo Lanfeust - 9 juni
» De Stripgilde Uitgeverij - Nieuwe uitgaven voor 2018
» Oproep: Publiceer in de nieuwe digitale Stripmagazines van De Vlaamse Onafhankelijke Stripgilde!
» kleurboek voor kinderen
» BSC - Nieuwe expo Lanfeust - 9 juni
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: